2010. augusztus 24., kedd

a hosszú csönd..

ismét itt vagyok
majdnem 1 hónapos csönd volt most a játékok terén
nagyon nagyon rossz híreket hoztam ma nektek
le állt az ffc fejlesztése..
és a gp3-as mód sem halad
de a készítők azt igérték hogy esetleg (még nem biztos!!) hogy a szeptemberi monzai futam után adnak ki egy demo-t a gp3-rol

az ffcre vissza térve.. karácsony tájára várható egy v0.99-es verzió
és körübelül 2011 februárjában jönne egy javítot fel turbózott változat.
és rfactorra viszotn már karácsonykor meg fog jelenni a full ffc ez jó hír

gp3 meg körübelül november végére készül el


most mára enyit
ezek csak a készítők szeritni ütem terv
a csapat vezető ezt nyilatkozta:
"szeretnénk az ütem tervel együt haladni..
nem szeretnénk több késést
nem szeretnénk olyanok lenni mint a valve :)"

remélem örültök ezzel a hírrel amit hoztam nektek
sziasztok jóéjtszakát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése